- Mobil inlägg

Hej på er bloggläsare. Just nu idag ligger ja i min säng. Vaknade runt tio tiden kanske. Jo, åkte ju hem i från malmö i lördags. Fick vänta på mitt tåg omkring fyra timmar. Och samtidigt var ja också sjuk! Men ja var inte uttråkad i alla fall, kompisar ringde mig. Jag gick själv på stan, fast ej för långt då hade ja säkert kommit vilse. Sedan fika ja lite och sånt. Mitt tåg kom vid sex tiden. så var hemma vid halv tio ungefär. Mitt fina hjärta frida, hon mötte upp mig i rece! Så gulligt av henne. Skönt att komma hem hit, här är de åtminstonde sol i alla fall. Var med frida igår och träffade massa andra underbara vänner i eneby. Vi hade jätte trevligt plus roligt som alltid. Färgade håret rött dessutom så ni får se en bild ja lägger upp, kanske inte världens bästa men de funkar! Ha en bra dag.



kommentarer
Postat av: peennys

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd :)

2011-08-01 @ 18:04:52
URL/din blogg: http://peennys.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback