Den 19 agusti 2011

Jag vakna runt tolv tiden. Somna sent igår. Inte så mycket händer idag. Hade inte tänkt att göra något speciellt. Just det! Jag har faktiskt klippt mig lite.. inte så värst mycket. Jag vet inte om de syns. Men jag tycker det i alla fall. lägger úpp bild.
Sitter o lyssnar på youtube. Har typ fått en låt i huvudet nu som ja sitter o lyssnar på "Last friday night!" skit bra, i morgon är de lördag. Då ska ja träffa Frida vi ska på något disco i stan vid åtta tiden. Innan ska vi träffa lite folk i stan och ta de lugnt. Resten av dagen idag blir att chilla så mycket som vanligt. För snart börjar ju skolan! ;)
Vi hörs!


Har ej gjort något med håret. De är naturligt!






kommentarer
Postat av: anyonm

lol lol

2011-08-19 @ 23:13:50
URL/din blogg: http://dddddddddddddddd

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback