Don't be sad, be happy.

Har varit mycket o hängt med folk på stan på sistonde tiden. Idag är det Rix Fm! Jag ska inte gå. Tror jag inte i alla fall. Var där förra året! De var super kul, fast drog typ direkt efter de var faktiskt inte så jätte roligt. Har ingen anning om vilka de är som ska uppträda iår. Har funderat på om ja ska göra om min header på bloggen. Börjar tröttna lite på den ja redan har just nu. Fick en komentar förut om varför ja har blogg men ja endå aldrig bloggar? Hur länge ska jag behöva säga att jag bloggar så mycket som ja kan och när jag har tillfälle för att göra det. Så. Nu vet ni det!  Om ni inte gillar det. Så har ja inte heller tvingat er att kolla på min blogg. Igår kom min mammas kompis ner hit från Dalarna. Hon ska nog vara här till på lördag tror jag. Nu på måndag den 22 agusti börjar jag skolan. Känns rätt så skönt endå. Ska bli spännande och roligt. Tur så känner ja redan några på realgymnasiet jag ska börja i. Ni kanske vill veta lite om vad som händer idag. Jag ska fixa en ny header till bloggen (ontressant kanske) och byta färger. Sen ska jag umgås med familjen som ja känner att jag behöver göra. Har varit borta hur mycket som helst nu under sommarlovet. Sommarlovet slutar redan nu nästa vecka dessutom! Helt sjukt! Ni får ha en vidare bra dag! Vi ses!

Bilder från i veckan på mig o mina tjejor!






kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback