Gud, så härligt!

Kan vi fatta att ja går i skolan bara 4 dagar i veckan kan man ungefär säga! Vi har ridning i morgon på Torsdag och som tur är ja med i bästa enkla gruppen. De är härligt! Sen har vi praktik plats på fredag + ridning (kanske) inte säkert. Men jag kommer vara då i Hageby stallet med Emelie i min klass. Snart har man klarat av två veckor i skolan. De har varit hur roligt som helst. Oh de gillar vi! Så har ingen skola på tordagar och fredag under åtta veckor tror jag det var. Inte helt säker! Men de var vad mina öron hörde från läraren. Hehe.
Min dag har varit väldigt lång känns det som.. Har inte varit ute så mycket nu när skolan har börjat. Mest en stund på stan i så fall bara. Killarna fick sovmorgon idag i våran klass alltså dom som har IT de tyckte ja var orättvist. Bara för vi skulle ha naturbruk sak, med någon intervju. När jag kom hem idag efter skolan har jag bara tagit de lite lugnt och ätit, lite sådant smått. Nu ska ja fortsätta min kväll framför tv och datorn. Ha en bra kväll nu!




kommentarer
Postat av: Evelina

jävla smink docka du är haha

2011-09-30 @ 11:00:48

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback