It can't be to late, never!

Nu har jag ( eller morsan) äntligen lagt in alla stockholms bilder som ja tog när ja var nere med klassen innan skolavslutningen. De var på tiden. Ville bara skriva de, för ja vet inte om du Mina brukar kolla på min blogg så mycket. Men ja kan skicka massa bilder till dig om du vill? Adda min Mail adress ([email protected]) så kan ja föra över bilderna till dig någon dag. Bilder från bussen och båten och lite annat.
*
Det var det jag skulle skriva sen var de faktiskt att jag skulle säga godnatt. Tänkte faktiskt lägga mig. Är fruktansvärt trött. Får se vad som händer i morgon. Kanske kollar på rix fm då. Vem vet. Om de nu skulle vara repris ? Brukar de vara två dagar i rad rix fm? Ingen arning. Sådant som ja märker. Ha en skön o trevlig kväll hörni! Natti!

En bild på Mina och mig och Amanda!
Från Stockholm.



kommentarer
Postat av: mina - it's my time to shine!

Mejla mig bilderna dååååååå :(

2011-09-17 @ 13:47:16
URL/din blogg: http://miiinaaa.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback