Its call Real.

Hej på er, eller rättare sagt godkväll på er! Börja veckan bra för er? Själv är de super roligt att gå till skolan för vi har verkligen en väldigt bra klass. Vi fixade lite datorer och sådant idag sedan har de inte hänt så mycket, känns som att vi aldrig kommer starta med Schemat? Fast de är ju tur de i alla fall. Vi slutade lite sent tror ja idag, eller så var de som vanligt. Kollade aldrig tiderna men kom lite försent dessutom i morse. Fast de vart inga problem. Spårvagnarna gick ju dö sakta.. fick ju damp nästan..
Efter skolan gick jag och underbara söta Emelie ner till stan, hon är då en tjej i min klass. Vi oss tjocka på MCdonalds .. mums. Sedan träffade vi en tjej som heter Sissi så vi gick ner till Lindals och tog två kopp kaffe, de andra ingick gratis. Hehe.
Åkte hem runt sju tiden. Kollat lite på film och sådant. De vanliga. Nu ska jag faceboka lite gran.

Bild på min lillsyster hos pappa. Elsa, bilden är tagen i borrby strand hos farmor!





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback