Jag finns överallt!

Tjena tjena! Ute sent med bloggen igen. Vi började skolan i Måndags. Redan gått en vecka där. Som sakt går ju jag på Realgymnasiet. Otroligt roligt har de varit, lärt känna alla 13 tjejor redan och de har gått fort. Går ju i hästhållning så vi är inte så många tjejer gemfört med att de är mest killar på den skolan. Eftersom de går i IT eller ngt och teknik. Något med datorer och el tror jag. Låter inte så roligt i alla fall. Sen har jag varit med min bror frida! Lite i stan och överallt plus agustifestivalen.
Kom hem idag för en stund sen från Eneby då hade morsan köpt lite kläder till mig.
I morgon spenderar jag min tid med Frida! Ha de bra! Hejs svejs!

brukar inte lägga upp kläder ja får men idag kan ja faktiskt göra de!

Här lite New Clothes!

Svart mag tröja
Från; Lindex 79:-
Brun svarta byxorna
Från; Lindex 300:-


Gråa byxor
Från; Lindex 200:-


Svarta Jeans md dragkjedja
Från; H&M 99:-
Svart vit linne
Från; Lindex 79:-





kommentarer
Postat av: sanna

fina gumman passar dig bra <3

2011-08-29 @ 22:29:27
URL/din blogg: http://ff

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback