Som dag till natt, som natt till dag.

Hur har ni de en Söndag? Själv är man lite överallt. Träffade frida vid tre tiden så vi åkte till Eneby. På vägen träffa man Ronja och Jonas. Som också skulle dit. Sen när man var där hade vi bara de allmänt trevligt och snacka om allt. Sen åkte vi till stan träffade Nathalie och Emilia och Layla och ngn mer. Vi gjorde inte så mycket mer än att hälsa. När klockan var vid sju eller halv åtta gick Fridis hem. Och jag och Natta till hageby. Träffade sedan på en annan Frida (Fia). Länge sen man sågs ´som sakt! Kul att träffa den tjejen igen. Inget speciellt intressant har hänt. Vad jag vet så kom ja hem vid halv nio. Pratade lite med Syrran o käkade.  Just nu sitter man vid datorn och lyssnar på musik. I morgon har jag sovmorgon till tio. Börjar halv nio varje dag förutom måndagar och slutar tre eller tidigare beror på vad vi gör. Vi har inte direkt börjat arbetat än bara med matte. Som jag verkligen ogillar. Hihi. Efterskolan vet man inte vad som händer. Sådant som märks. 

Just de! I natt ungefär vid tre tiden vakna jag utav att min syster skrek på mig o ropade mitt namn. Jag frågade var det var då sa hon att de var någon "smäll eller ngt" Min lillebror hade också vaknad och han trodde de var "bomber ute" haha.. men tills morgon när vi vakna var bevakninstjänsten utanför. Så de var tydligen någon som hade kastat en stor sten på porten så de hade gått sönder. ( vet ej varför) Konstigt nog så vaknade inte jag av den smällen. Det var de! 
Ha en vidare bra kväll, nu ska jag faktiskt byta låt och kolla låtar. Hejs svejs!

 



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback