2011-12-19

Sovit Hos Emelie i helgen. Vi har både roligt och dåligt. Beronde på vilken del av tiderna som har gått. Lite dåliga nyheter här o där. Hoppas allt löser sig och att de blir bättre i alla fall..
Jag har haft en jätte mysig snö helg! Första snökriget gjorde vi också. Det var skit kul i alla fall. Det finns faktiskt inget viktig intressant och skriva för min del. Mer än att vårat jullov börjar nu på torsdag då min syster fyller år. Hon blir stor flicka, 12 år! Sen bara en månad kvar tills mamma blir lite gammlare. Sedan kommer ja fylla år.. om två månader. Kul!!! Hur torsdagen ser ut de vet jag faktiskt redan. Först fira min syster och så där. Om hon ska ha något speciellt för de vet ja inte riktigt än. Sen efteråt ska jag vara med Emelie innan julafton och ha så kul som möjligt. Får se vad vi hittar på då. Träffar kompisar kanske och har allmänt bara trevligt? vem vet! Sånt som märks. Har dessutom precis för en liten stund sen laddat ner massa olika bra låtar som jag gillar. Äntligen klar med det i alla fall.
Ha de bra nu, Snaaaaart jul! Hur ska ni fira jul? :D





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback