Alla har rätt och säga vad dem tycker.

Men hej däär. Hur har ni det? sjäälv har jag de super mysigt. Har nyss duschat och gjort mig i ordning så ja kan lägga mig när som helst. Var i stallet idag och red på hästen som har namnet Alfons. Hihi "alfons åberg" kan man ju tro.. nej. Hur som helst gick de betydligt bättre än vad ja förväntade mig. Måste lära mig att aldrig säga "de går inte, ja kan inte" när ja int eens försöker. Hatar när de blir så. För ibland kan man ju verkligen inte saker. Hur som helst nog med det så är de helg i morgon och snart 3dje advent. Veckorna går otroligt snabbt.
I morgon har ja vanlig skola slutar till lunch. Super skönt! Ska plugga som de bara går om ja så orkar de på morgonen haha. Bloggar kanske inte under helgen. Beror på vad jag gör. vad ja har bestämmt är att ja ska träffa Emelie i morgon, kanske sover hos henne. Va ett tag sen nu! Jaja ska chilllaa  nu bye!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback