Plugg för plugg!

Pluggar på som bara den förut. Äntligen klar. Har skrivit en så kallad uppsats om "är samhället rättvist" Man blir ju galen när man ska skriva om det eftersom det finns så himla mycket om barnarbete och massa olika principer. Som sakt red ju jag idag på ridskolan. Hade min älskling fovorit som ja inte kommer ha så mycket. Så vi hopptränar ju i morgon inför Lotta Björe. Är skit nervös.. tror ja kommer typ dö på hästen eller något.. Hon är ju ganska känd. Vad ja hört. Wäää kommer dö sådääär.
Som sakt Efter ridningen kanske ja ska träffa min kompis beror på hur vi får tag i varandra eftersom ja inte kan messa. Hehe. Ska snart lägga mig och göra mig stort reda inför i morgon. Just nu. Så lyssnar jag på en massa olika låtar. Just de, tänkte fråga om ni kanske vet något om idol? missat oh inte hunnit med och kolla. Hur går det för dom igentligen. Vad jag vet är Moa lingell och Amanda Fondell grymt Asome! Älskarrr dom att bara njuta med deras röster. Inte bara om det, så ska ja faktiskt avsluta här. Bloggar när ja kan! försöker!! kram!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback