Snart är juuulen här!

Okeeeeeej, Svar på en dum fråga från en anonym komentar."varför ja har blogg när ja inte bloggar"? Svar, jo de gör ja ju faktiskt. Som du ser? Annars hade de ju inte funnits en massa inlägg visst? Sen fattar ja inte. Om min blogg är så blabla så varför kolla ens? eller ens komentera. Du kanske tycker de är kul. Men bryr mig inte ett dugg direkt eller så ja försätter så gott bra som jag gör nu. För de spelar ingen roll. Jag har dessutom en massa unika Besökare och sidoläsningar. Vilken jag nöjer mig med redan. Jag är nöjd med min blogg, nöjd med vad jag gör i bloggen. Delsvis har ja sakt de några gången om de här. Men ni kanske inte läser texten utan bara kollar på bilderna. För om ja hade inte lagt ut bilder kanske bloggen vore mycket tråkigare. Eller? inte vet jag liksom. Nöjd med vad jag har och gör i bloggen. Annars ett jäääätte gott tips till er anonyma, Komentera inte då.. för ert eget bästa!

På tal om de så orkar ja inte rabla upp det något mer. Sitter nu i skolan jobbar lite med allt möjligt. Efter skolan runt tre tiden drar ja nog till stan med Emelie. Ska forsätta med pluggandet.. Ha de bra mina söta läsare!
kram!



kommentarer
Postat av: ffffffffffffffffffffffffffffffffffff

vad menar du med kommentera inte då för ert eget bästa

jag tycker du har en jätte fin blogg och du skriver bra men du bloggar för lite och vad spelar det för roll om man är anyonm

2011-12-13 @ 21:27:37

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback