Tisdag - Kvälleeen!

Hej på er nissar!! Snart närmar de sig julen? Härligt va!? Men enu ingen snö har kommit. Tycker de borde komma några flingor så de blir mysigt inför julafton! Ingenting speciellt har hänt under dagen mer än att jag pluggade över tiden i skolan till fyra någonstans där. Kände för att fixa till med plugget ordentligt där. Duktig tjeej är man!
I morgon är de Onsdag en dag som vanligt. Inte mycket planerat händer vad ja kan se än. Snart kommer helgen också och 4de advent. Sjukt vad dagarna går snabbt alltså. Dessutom fyller min lillasyster Emilia 12 år också på torsdagen. Ska kolla efter present till henne tror jag. Vet ju faktiskt vad hon vill ha varje år så de blir nog kanon!
Har precis kollat på tv och borstat tänderna sen ska ja nog sova. Tror ja somna efter maten idag förut när ja kom hem. Alltså ja tror verkligen att ja något slaks av sömnproblem. Ja Vill typ bara decka varje gång ja kommer hem.. oh ja tror ja vet varför. Vi sitter ju och arbetar med datorer hela dagarna i skolan. Som får mig att få huvudvärk. Ae, man får ju stå ut som sakt. Nu ska ja bara kolla lite facebook. kram!
Bild tagen av mig, omgjord lite sådär vackert. mmhh snöö faller!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback