Tjenare kungen!

Ja men tjenare tjenare, som ni ser har ja gjort om min blogg. Kan aldrig bestämma mig men nu får de vara så här ett tag. Man tröttnar ju alltid! Sovde hos emelie igår. Sen nu är hon sjuk så hon gick inte med mig till skolan, taskigt värre va? Nej men stackarns kunde knappt prata i morse. Igår kväll då innan vi drog hem o sov träffade vi några polare. Vi hade lite kul så där. I skolan idag hände det inte så mycket vi spelade in någon film typ "teater" eller något. Det var skit kul i alla fall.
Resten av kvällen framöver tänker jag sooova. Innan ja ska sova, ska jag hänga upp mina kläder som typ ligger över hela mitt rum. Som de ser ut, ni vill knappats ens veta det heller. Har bloggat lite dåligt men de är skitsamma. Nu ska jag vidare och va lite social på fb! kramis.
Bild på min kompis ida. Fotad av mig sommaren 2010 tror ja om ja minns rätt..



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback