24e februari 2011 ♥

I morgon får jag äntligen sova ut lite.. :) Har ej hänt så mycket idag förutom att jag hade lov skola och träffa sedan min kompis! I morgon kommer några från min halv-släkt eller hur man ska kalla det och firar mig! Fick en jätte fin klocka förästen utav min bonusfarmor! Ska sova hos min bästa vännen i morgon ute i skärblacka! :D
Innan det ska jag gå runt på stan och se i fall jag hittar mina skor som jag vill ha! Kan hända att jag inte hinner blogga nu på ett litet tag, men de kanske blir ändringar. Under kvällen blir det att mysa framör tv med mamsen och kolla på big brother ;)! Ha de bra!

 Dagens




kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din kompis?

2011-02-25 @ 23:28:25

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback