äntligen! ♥

Nu så tänkte jag att ni får veta vad jag gjorde igår. Först va jag på stan ungefär tre timmar.. hm de var ganska svårt att hitta vad man vill ha! Hur som helst köpte jag mina boots/kängor som jag ville hasom kosta igentligen 500kr men de var tydligen rea alltså 300kr från din sko. Sen köpte jag bland annat massa kläder. :)
träffade senare på dagen Evelina och  några i stan på kvällen då vi umgåste bara ett litet tag. Sen skulle dom sticka så jag och jenny bestämde att vi skulle ses där vi också var med Blossom och Jennys syster!
Ska åka ner till stan och träffa dom idag med vad jag vet om jag inte har fel.. Skolan börjar på måndag då gäller det bara att plugga på! Ha de bra vi hörs!

 Har en bild på skorna som jag köpte.
Bilderna på kläderna kommer förmodligen senare
eftersom jag ej har tagit några bilder änu.




kommentarer
Postat av: Anonym

Fett snygga!

2011-03-01 @ 17:24:35
Postat av: lissa

finns dom kvar i din sko?

2011-03-01 @ 17:25:09
Postat av: Anonym

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaascc

2011-03-01 @ 17:48:18
Postat av: lina

jag köpte också såna!

2011-03-01 @ 19:56:22
URL/din blogg: http://lina.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback