have been busy♥

Har inte haft tid nu i några dagar, därför ja inte har bloggat. Nu i veckan känns de som de är fullt upp.
I morgon (måndag) ska jag ha lov skola och träffa en kompis. Tisdag ska släkt komma och fira  mig (min födelsedag) Och så har ja tandläkaren! :( Torsdag ska jag kanske träffa Jenny. På fredagen då ska jag shoppa eftersom ja får pengar. Måste köpa ett par skor och sen ska jag köpa tre par jeans.. :p
Så jag kommer ha rätt så fullt upp under veckan.. Dessútom så har ja ju lovskolan förstås men det är endå bara i två timmar tror jag. Igår var jag på min mammas jobb, haha de var kul! vi hade i alla fall rätt så kul, så vi åt och sen kollade jag hur hon jobbade.
De var det! :D
Vi ses!




kommentarer
Postat av: Evelina Rosell

Hej gumman , linnet är från h&m .. Men vet inte om det finns i butik . Tror bara att man kan beställa det <33

2011-02-20 @ 14:23:56
URL/din blogg: http://evelinaarosell.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja:) det är bara att klicka på "ANMÄL DIG HÄR" så kommer du direkt dit:)

2011-02-20 @ 14:55:14
URL/din blogg: http://lavitadilovisa.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback