I have been sick! ♥

Äntligen  känner man sig friskare! Förlåt efter väldig dålig upptadering just nu.. känner mig rätt usel på de här.
Jag har varit väldigt sjuk.. kan man säga. Haft 39/38  graders feber (inte så jätte illa) Har världens hosta. Var sjuk sen Tisdags faktiskt så har stannat hemma från skolan nu i några dagar. Blir ingen Stockholm resa för mig inte! Är jätte besviken faktiskt.. Kan ju inte åka med den hostan jag har inte.
Hur som helst har jag fått sovit uuuuuuuuuut hela dagarna! Så himla skönt!
Lika bra att ja går till skolan i morgon i alla fall eftersom jag har endå bara två lektioner ;)
Har inte så mycket att skriva för min del. Godnatt allisammans!


 




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback