somtimes ♥

Har rast, sitter i skolan nu och väntar tills jag ska börja min svenska/engelska lektion. Har inte hunnit blogga sen helgen eftersom igår satt jag och pluggade ihjäl mig faktiskt, fast sen hjälpte min mamma till lite gran hihi.
I morgon kommer jag förmodligen inte att blogga eftersom jag har kör som ja inte vill missa, sen är de ju min födelsedag också så ni vet om det!
 När ja kommer hem vid tre tiden måste jag städa mitt rum!
Liksom har kläder överallt i rummet haha, så slipper mamma tjata på mig om att göra det nån annan gång. Lika bra att få de gjort!*
Nu tänker ja fortsätta skriva lite, vi hade idrott idag sista lektionen haha, vi dansade någon jätte konstig dans, såg mer ut som yoga eller något, man skulle i alla fall sjunga och klappa händerna samtidigt. jätte konstigt vad ja tyckte i alla fall, kändes som om vi bettede oss som apor!
Hur som helst var det bara de jag ville säga,

Dagens Outfit
(idrotten)





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback