Jag vill haaaa sommar!! ♥

Har hur ont som helst i mina tänder.. uch! var hos tandläkaren idag så jag slapp ju gå till skolan idag hehe ;)
Så nu är jag väldigt öm! (har ju tandställning då..ni som inte vet) Själv så har jag inte gjort så mycket idag sen tandläkaren i morse. Har mest Varit hemma och kollad på matten.. :P Nu eller snart, ska man sitta och kolla på Big brother!! I morgon blir jag för upptagen med bloggen eftersom jag har kören framför mig och mina sånglektioner. På fredag eller helgen ska jag eller förmodligen träffa Evelina min bästa vän. Eftersom vi har sjukt roligt tillsammans. Så ja hoppas på att jag ska träffa henne då.. men guud vad jag är trött på de här vädret. Så kallt hela tiden, och snön kan aldrig ta slut! Jag vill ha sommar och sol, bad och slippa bära på sig värsta jackan!! Eller vad säger ni? Just ja, glömde säga min syster kom hem idag från kryssningen! Fick ett sött nagelack av henne, som var lila! gulligt va? Sen hade hon ju förstås köpt en massa godis. På tal om det så ska jag faktiskt logga in på facebook som ja har glömt bort nu ett tag.. hehe.

 En bild på mig och Evelina, ganska lika va? :)

Evelina & jag
Saknar dig min bebis!




kommentarer
Postat av: Evelina Rosell

De är klart vi är lika för fan ;) <33

2011-02-23 @ 10:39:23
URL/din blogg: http://evelinaarosell.blogg.se/
Postat av: www.knulla . äckliga .bögar

hahaha så fina nej ???

2011-06-07 @ 15:30:55

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback