Myskväll ♥

Nu när de börjar bli fram till kvällen blir de myskväll med mammsen  antagligen. Sitter just nu och kollar på American Idol på nya kanalen tv11 haha :P men de är faktiskt bra och kul ibland! Min syster Emilia åker på kryssning med våran kusin med hennes gudmor. Dock kommer jag inte att  följa med eftersom dom erbjöd Emilia. Hon åker då på söndag. Därimot om i sommar kommer jag kanske åka till Frankrike med kompisarna i ungdomsgruppen som jag går i, de som är kul och bra med det är ju att vi åker runt på olika massa utflykter vart som helst oftast. Så de ska ju bli spännande eftersom jag inte har varit där förut. Plus så måste ja hitta ett sommar jobb.. ååhh.. så jobbigt! Är inte de svårt igentligen?! Behöver verkligen hjälp med det!! :(




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback