Ta vara på tiden ! ♥

Jag verkar frisk nu! yees! Jag har inte orkat mera än att sova nu för tiden. Men de ska jag ändra på! Klockan sex har deras konsert börjat som jag ej kunde gå på med min hosta! Har suttit nu och kollat på lite av andras bloggar. De är faktiskt lite kul ibland. För att alla pratar om allt möjligt och inte som "någon" annan. Jag tänker ta vara på min tid genom att föröka plugga lite härdan efter. Jag ska gå på lov skola nu på sportlovet - om jag inte minns fel.
Jo, så var det. Lov skola minnsan! Behöver ju det, i matte och engelska. Jätte kul! nej.
Jag ska väl kunna göra så gott jag kan i alla fall.
Föresten så ska de bli kul att höra hur min kör har haft de på sin resa, (på min födelsedag).
hihi, för all del vet jag inte vad jag ska skriva om. Eftersom min helg verkar rätt så ointressant. 
Jag har lyssnat på jätte bra musik som min mamma lyssnar på faktiskt! 
För min del så har hon bra musiksmak!
(en ny låt, faktiskt.) Jessie J – Price Tag - sök i spotify!

Här kommer en gullig bild på mig och min kära lillebror William!




kommentarer
Postat av: Emelie

Så söta :) <3

2011-02-06 @ 00:59:37
Postat av: Anonym

söt bild:-)

2011-02-06 @ 01:16:39
URL/din blogg: http://bahara.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback