Jag vill ha sol, inte moln i vägen!

Kan de inte bli fint väder någon gång här ute eller?  Det är bara moln o varmt. Det är inte roligt. Vakna tidigt idag ungefär omkring halv tio tiden, rätt så ovanligt för mig som gillar att sova länge. Nu är de bara en vecka kvar tills ja ska vara kvar här nere i Borrby (skånes län) tillsammans med farmor och pappa osv.
Snart omkring halv tre drar jag till min thai kompis game! Vi tänkte göra ordning oss och hitta på något kul som alltid. Om de vore fint väder hade ja dragit ut till stranden. Köpte en ny bikini dessutom för någon dag sen här fast inne i simrishamn. Köpte den från intersport. Dyyyyr var den kan ja tala om!
Bloggar lite senare. Någon bild kanske kommer!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback