- väldiiiigt varmt ute!

Skolan började idag! rätt så skönt endå, är ju en kort bit till skolan dessutom. Åh de är ju så himla varmt ute.. tror ju att man dör fan. har redan börjat få värme utslag under halsen och de kliar fruktnsvärt!! Har ju fått förslag på klänningarna i skolan, därimot älskar jag bild 1,3 och 4. Jag och mamma åker ner till stan där och köper något. Så jag hinner ju kanske lägga undan något snyggt idag eftersom jag ska ner till stan med Olivia sedan klockan sju ska vi på ungaledar avslutningsfest. vi ska väl antagligen äta något gott osv.

Nu är de inte långt kvar till avslutningen i alla fall, drar ju bort till Stockholm snart dessutom.. Yeey!
Vad ska ni göra under sommarlovet? Berätta!

Härlig sommarbild!




kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett tag nu via bloglovin och måste bara säga att du är bäst, OM du vill så får du gärna lägga till mig på bloglovin =) Fortsätt skriva som du gör...<3

2011-06-08 @ 16:25:14
URL/din blogg: http://ekblaad.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback