Är helt slut!

Stockholms resan gick hur bra som helst. Just nu är man hur trött som helst bara. Tog en del bilder som ja så småning om lägger upp snart. Vi började med att åka dit som tog två timmar. ( vi åkte då buss ) Sen gick vi på riksdagen.. de var inte kul måste ja säga! ´Skydds vakterna som var där ( väldiiiigt många utav dom ) var hur stränga som helst. Dom påpeka att ja prata när de inte var det. Sen slängde dom ut tre stycket från våran klass.
Vi fick tre timmar för oss själva i stan till slut, så vi började med att käka i kungshallen. Mums åt kebab med bröd haha! Vi kollade runt i en massa olika butiker och jag köpte en midjekjol en mörk blå som man har till en tuptopp från H&M och armband. Nöjd! Vi gick runt, runt och runt tills klockan blev över tre skulle vi hitta till djurgårdfärjan .. tror de heter så? I alla fall, som vi skulle ta för att komma till grönalund. Vi var där tills klockan blev nio. Köpte sockervadd i sista sekunden haha. Jag och mina hade kul under hemresan i alla fall.
Sov gott i natt som sakt. Fast man orkar inte göra så mycket efter allt som vi gjorde igår..

som jag skrev förut, bilder kommer!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback