dagarna går.

Nu var de ett tag. Sista veckan nu då under sommaskolan. Under denna vecka är de lite planerat för olika saker. Måste upp tidigt i morgon till framtids gymnasiet där ja går på sommarskola, både roligt och segt. Fast många rasten som är ett stort +! På tisdag kommer min "kör kompis" Nelly över hos mig och sover hos mig till onsdag. Får se om ja tar ledigt eller så får hon följa med mig dit. Onsdag har ja sångträning tror jag. Sedan torsdag är ja ledig (förutom skolan) fredag åker jag ut till Kålmorden (stavfel?) med min kör. Inte så mycket så där speciellt händer under veckan. Nu vet ni varför ja inte kommer blogga i veckan. Hoppas ni haft en bra sommar hittils! Kram!






kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback