Härliga Onsdag! -.-

Tack för visa underbara SNÄLLA komentarer jag får. För de första stör ja mig väldigt mycket på hur folk orkar komentera anonymt utan att stå för vem personen man verkligen är? Kan de inte vara svårare? den som verkar störa sig genom min blogg så har jag verkligen inte ens bett den personen att kolla min blogg! jag är väldigt ärligt av mig, och ja gillar det! folk som är snälla mot mig så är ja snäll mot dom. så är de.

hur som helst.. ska inte bara babla upp komentarer.. men stör mig fruktansvärt mycket på såna personer. skulle också tro ni som bloggar själv också stör er på anonyma små snorungar. jag har i alla fall varit i stan idag från klockan tre. Hittade klänningen.. så de blir tyvärr ingen utav dom valen som ja hade förra inlägget. Bild får ni ju se så klart. vita klackskor köpte ja dessutom.. ingen stor grej. Bara helt vanliga små klack. Brukar ju inte springa runt i klack på middagar och sådant. Värmen idag gör mig tokig ! de  är ju så himla varmt.. rätt så torrt ute men blåser skönt i mellan åt. Åt kebab med bröd till mat, sen sprang ja ner till kyrkan eftersom vi hade ungdomsgruppavslutningen där. De som är skönast med denna veckan är ju att vi slutade tolv idag efter lunch. Sedan i morgon börjar vi tio över elva någon gång och slutar tre, vi har till och med ledigt på fredag eftersom vi åker till stockholm med klassen på måndag över dagen. vääldigt nice ska det bli! Min sommar är rätt så mycket planerad. Det får  ni veta lite senare. Hoppas ni ska ha de roliigt i sommar!

här EMELIE får du se vilken det blev!
*hehe*
Liknar student klänning .. :P



kommentarer
Postat av: Emelie

Den var ju jättefin !:)<3

2011-06-09 @ 10:21:15
Postat av: malinbjörk

Sv; Tack så mycket! :-) Riktigt fin blogg du hade du med hörru! Kram!

2011-06-09 @ 16:24:07
URL/din blogg: http://maaliinz.blogg.se/
Postat av: frida

vad har du blogg till när du endå inte gör nåt ,inlägg ? typ

2011-06-10 @ 23:21:45
URL/din blogg: http://eeeeeeee

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback