Im back!

Min helg har varit väldigt upptagen som sakt ! I torsdags hade vi avslutningsfest för niorna. Vi åt middag och sedan var på dansgolvet för fullt. De var allmänt mycket trevligt och ja ångrade faktiskt inte att jag följde med. Nästa dag kände ja att ja knappt kunde gå så mycket.. mina ben var döda! Jag sovde över hos Emelie samma dag (torsdagen). På fredag fick vi kompledigt så de var ingen skola. Vilket ja tycker var skönt. Drog hem på fredagen fick lov att fixa en del saker. Senare på dagen ringde fia mig så jag tog spårvagnen ner till rece så mötte hon upp mig där (vi körde en tävling vem som skulle komma först ner) hon vann då så klart! :)
Vi åkte hem till henne i svärtinge och umgåste och pratade om en massa saker. Vi hade kul faktiskt vi tog ett bad i glan dessutom jätte skönt var det! Hjälpte henne med bloggen också så vi får hoppas att hon blev nöjd med den. Åkte ju hem igår som sakt och sov någon timme. Skönt att vara hemma, sen idag söndagen är de bara att ta de lugnt och kanske ut och sola. Just de, igår åskade fruktansvärt mycket. Uch gillar inte sånt! Vi får hoppas på bra väder i morgon mot Stockholm!

Lägger snart upp ett Schema vad jag ska göra under veckan.
En bild från avslutningsmiddagen.

Amanda, Mina, Ellida, jag och maria på bild!



kommentarer
Postat av: Adina

gumman vad snygg du har blivit! :D



SAAAAKNAR DIG! <3

2011-06-12 @ 14:09:12
URL/din blogg: http://stellaadina.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback