Nu var de på tiden!

Nu är jag tillbaka, änligen va? Göteborgs resan gick super. Vissa stunder har varit jobbiga men de har varit kul för all del. Lisberg + Universum var också skoj! Åkte Balder som är en del högsta berjodalbana (stavfel?) av trä. Kan inte fatta själv hur ja vågar ge mej på sånt.. är ju höjd rädd så fick en stor chock efter ungefär en halvtimme sen gick de över. En ledare köpte foto som man kunde köpa där.. haha såg verkligen rolig ut på den bilden med mej och emma. Låter kanske löjligt men är verkligen höjdrädd.. så kan ni gissa mer vad ja åkte? Uppskjutet !! Herre min gud.. aldrig mer säger jag ju bara även om ja åkte den två gånger! Vi umgåste allihopa och åkte alla.. ( alla åkte ja ju inte direkt.. men nästan!) Måste säga att jag var helt slut efter den resan! Massor utav regn var det där. Vill ju ha sol, inte regn!! :( 
NU är man äntligen hemma. Skööönt! Var ju där i helgen men endå. Under de senaste dagarna så har jag bara tagit de lugnt. Går i sommar skola nu under veckan kanske nästa också för att få upp mitt ig i matte så ja slipper gå i Priv eller något, bättre de som sakt! Roligt är de i alla fall. Shoppade en rolig mössa där de står " Bad hair day" älskarn. Fyra stycken till som var med köpte också den fast i svart med vit text. Ja tänkte anorlunda eftersom ja inte vill ha likadan. Röd med svart text blev det istället. Perfekt.  Shoppade två timmar i stan med underbara lisa också. Köpte nya skor från Bella ett par vita. Sedan köpte jag två tröjor från Hm och gina. De var ju sommar rea, då passa man ju på! Shorts dessutom ljusblåa från cubus! Nöjd kund är man! 

Har ingen kabell till min mobil så ja kan lägga upp bilderna från göteborg. Kameran glömde ja ju ladda innan ja åkte också.. typískt mig alltså. Läggger upp bilden då o då sen skriver jag ju var bilden är tagen ifrån.  

Här kommer en uuuuuuuuuuur snygg bild från flum ride vi åkte (vatten bana) sjukt mysig. Blöt blev man därimot. Ett tips ha me er regn kappa eller något om ni åkte till liseberg! (a)

Sofia, jag och super snygga Olivia! Under Flum ride karussellen.



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback