Två veckor kvar!

Stannade över i blacka och de har varit fruktansvärt trevligt måste jag säga! Vi har umgåst med en hel del trevligt folk som man lärde känna. Tog faktiskt mitt första dopp i fredags.. (kallt i början). Stället där vi badade heter Densen som ligger en bit vid blacka. Vi har grillat och haft skoj! Tagit fina bilder också med Ewes kamera. Visa skulle sova i tält men jag och ewe hoppa över där.. har mygbett så de räcker haha. Jag ångar inte att ja träffade Evelina.. vi var ju ovänner o så. Hon är min bästa vän (syster) så vi hade tagit paus i några månader.. Hon har förändrats och jag gillar det!

Vi bada dessutom igår i Glan (i blacka) Det var faktiskt väldigt kallt hehe.. Men vi sola o sola.. så har bränt mig "lite". :) Vill ju blir brun inte bränna mig!:( fast blir brunare efter brännan.. uch de var fruktansvärt varmt igår. Jobbigt var det. Ska åka dit ner igen. Som kommer förmodligen att hända. Vi har ju haft lov nu sen onsdags nu till måndag i morgon så skönt igentligen. Sen har man sov morgon på tisdag. Vi har inget arbete nu i alla fall.. men är väldigt nervös vad ja kommer få för betyg i matte!!! Nu ska ja lyssna på massa musik och chekka in facebook.

Härlig sommar tillsammans med underbara vänner!
Bilder på Mig, Steffie & Evelina.










kommentarer
Postat av: E

Asso ursäkta men du kommenterar kissies blogg om hur ful hon är men själv är ju du typ WNB henne snälla nån (Knäppt) och sluta göra dina läppar större genom att puta ut dom så att det gör ont!!

2011-06-08 @ 16:27:17

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback