Underbart med sommarlov, äntligen!

Glad sommar! tjohhoo! Skolavslutningen funkade super! Alla var otroligt snygga, alla kommer minnas den dagen förhoppningsvis. Vi hade våran skolavslutning igår kväll vid sex tiden någon gång. Bilderna från stockholm ber ja mamma fixa att ladda ner på datorn.. sen lägger jag upp dom efter helgen. Min resväska är nu full. Packade i morse. Åker i morgon vid sju tiden kanske för att komma i tid. Måste upp tidigt på morgoen..
De funkar nog! De ska bli jätte roligt så jag hinner tyvärr inte blogga under helgen eftersom jag inte kommer ha med mig dator dit. Just de, kameran ja tänkt att ha med mig urladdad. Bajs också! skulle tänkt på de tidigare.  fast mobilen funkar ju också! (a)

Bild booomb! 15/6-2011

Ja o amanda!


Fina tjejer, Mina o Ellida!


jag, mina och michel!


Ilona, Mina jag haha var ej beredd!! och Plutten Amandaa!!!!


kommer Sakna, minnas den här klassen 9d1 vi var för speciella!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback