Bad hair day! ♥

Hej på er! Igår efter skolan mötte jag upp chaya, så vi drog  direkt till centum för att köpa hårfärg. Köpte två, en avfärning och en vanlig (rött) Som sakt så blev de ***** fult! Tycker jag! :( Och jag bryr mej inte om vad någon annan tycker just nu eftersom jag blev piss arg just då. Ska ej behöva gå ut över någon annan kanske. Hur som helst ska ja färga om till svart senare, ska spara ut mitt hår till sommaren.. vill ha långt! Det finns olika tips faktiskt med att håret ska växa bra, genom att dricka mycket mjölk (som jag gör) Ungefär några glas om dagen. Finns B-vitaminer i den, som är bra för hårrötterna. Sen klipper jag också topparna varje månad ungefär då när ja känner för det. Rätt så bra de med i fall håret blir slitet hela tiden.. Men de finns alltid skyddsbalsam och sådana hårprodukter som jag använder och de är oftast syoss märke och annat. Hade prov idag på hemkunskapen. Gick faktiskt hur bra som helst i alla fall så jag får godkänt. Känner för att städa mitt rum idag.. ligger ju kläder överallt. Resten av dagen just idag blir att äta mat, är hungrig! Sen ska ja ut!
Först ska jag plugga eftersom jag är en "pluggis" ;)
Vi höörs!

Bild kommer snart♥



'




kommentarer
Postat av: Anonym

hår växer ungefär 1 cm per månad, om du klipper dig varje månad hur ska du då få långt hår? och hår blir inte slitet på en månad..

2011-03-04 @ 15:10:40

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback