Bloggpause!

Hej bloggen! Har varit väldig sen just nu med bloggen! Har hänt en massa saker faktiskt, vilket har varit tråkigt att ja ej har kunnat blogga eller haft tid för det tyvärr. En viktigt sak som kanske skulle hända i helgen var Idol nu på söndag i Linköping som ja skulle söka mig in på. Vilket är ett stort steg för mig! Följer ju idol alla gånger också. Men.. Jag ska inte dit som ja hade tänkt! Eftersom ja visste inte när de var förens så här tidigt denna veckan. Så nästa år tänkte jag satsa faktiskt, de vore ju också väldigt spännande! Heller hur?!:D
Har ett helt år på mig att träna så de blir no problems!  Har "privat lärare, musik lärare" eller hur man ska kalla det som jag trännar hos varje Onsdag före/efter ´min kör som är samma dag. Skit kul! Gillar ni också att sjunga? Jag älskaaaaaar musik och absolut att sjunga! Jag ska ju inte skryta heller attt jag är väldigt bra på det.. så tänker inte jag utan mana ska bara köra sitt och tänka positivt!!

Mycket har ju hänt jus nu och så alltså både bra och dåliga nyheter. Lite utav den här veckan har väl varit seg vad jag vet. Med skolan och sådant plugg man har. Äntligen blev man klar med nationella prov i No uppgifterna nu. Inte bara på tal om det. Så har jag fakitkst försökt kollat efter en snygg plånbok som man kan bära på runt lite.
några tips?

Man kan ju faktiskt säga att jag har tagit bloggpaus. Som sakt, dwe här är MIN blogg och jag gör/skriver vad ja vill i den. Kanske ska skriva varför ja inte bloggat nu så mycket ( beronde på allt studerande ). Nu vet ni alla fall. Hoppas jag kanske har skrivit tillräckligt?:)
Under denna kväll blir de tvn (big brother) så klart!
haha.. gud vet inte vad jag ska skriva.. räcker de här eller?
Jo.. Ha de så bra bloggläsare!





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback