Fredagen den 18nde mars.

Nej fy! Nu har snön kommit tillbaka hit ígen. Men gud, var de inte vår snart eller? Jag som tyckte att de började bli varmt och skönt ute, men istället kommer vintern tillbaks. Här verkar de som inte att sommaren kommer komma i år. Att de ska vara så svårt med vädret igentligen. Tre månader kvar till skolavslutningen! Då längtar jag verkligen att komma ut ur denna skolan och sedan börja i gymnasiet! Påsklov är de ju nästa måndad då ska jag gå på lov-skola för att höja upp betygen.;)  Har ni det bra? Fint väder? Här är de ju inte de bästa i alla fall..
Idag slutar man skolan väldigt tidigt eftersom vi hade spex foto, "De hundra Dalmatinerna" eller vad de heter. Jag var inte med! Orkade inte. dessutom verkade temat tråkigt. Så då får man väl hoppas att våran klass vinner! :D
Åt ej ngn lunch i skolan eftersom vi  gick tidigare så jag ska äta något nu!
Vi hörs. Obs missa big brother två gånger i rad nu! Har varit så trött så har inte orkat kolla.
Bye!

Dagens Bild/Look.







kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback