Hej o hå! ♥

Nu är de äntligen helg, veckorna går ju så fort som sakt. Igår var jag förbi och hälsa på min kusin Jack! Jätte gullig är han! Ska nog chilla ner dit idag med eftersom  dom fråga om ja ville. Har haft fullt upp med plugg och sådant i veckan också. Men så går det ju när man går i skolan. Chekkade nyss in ett avsnitt från Big brother som jag missade igår. La mig lite tidigare så jag får sova ut lite mera. Gjorde ny Design på min header, vad tycks?:) Rätt så snygg blev den om ni vill höra min åskit! ;) Hur som helst´hade jag funderat ett tag att skaffa blogg på bubbelroom men det blir inte av! Så ni vet! :) Ska hjälpa mammsen med lite saker nu! Bloggar någon gång i helgen förmodligen! Puss!

Dagens bild.




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback