Hur har ni det? ♥

Hej på er! Nu har de verkligen varit en dålig uppdatering måste jag säga. Skolan var idag rätt så hyvsat idag. Under kvällen har jag bestämt att jag ska sätta mig ner och plugga nån timme, vi har ett arbete om religon som måste va klart nästa vecka.
Min kör var igår i alla fall, så de blir inget på onsdag.
Ska på ett möte då i alla fall vad jag vet och jag dock inte har fel.
i morgon i alla fall efter skolan åker jag och Chaya ner till hageby centurm för att köpa hårfärg!♥
Innan det gäller de bara att prata med mamma och se vad hon tycker.. ;)
Missa big brother igår, som tur ska jag chekka in de på datorn!
Ska förbättra mig med bloggen. Men så ni vet, jag skriver så mycket som jag har tid för att skriva!
Vi hörs!


Dagens Vår/höst outfiten!




kommentarer
Postat av: madde steffies kompis

jag har en son magtröja med läppen på

2011-06-20 @ 21:49:25
URL/din blogg: http://maddeschit.devote.se

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback