Lördagen den tolfte mars ♥

Godmorgon allt gott folk. Hur har ni en sådan solig dag? Nu kan man ju bara säga att Våren är här!:D Heller hur?
Nu kan man ju sätta på sig skinjackan i stället för att ha på sig sin vinterjacka! Lite enklare som sakt!:) Hade sagt att jag inte skulle blogga i helgen men de blir ju av i alla fall. Missa inte big brother igår i alla fall, de hade stått någonstans att polisen har varit där och misstänkt att någon tar droger? :O Vilka/vem tror ni de kan vara? Jag tror peter eller Nicky faktiskt! Inte på tal om det så händer det inget speciellt enu vad jag inte vet. Just de, sommarjobb har jag ju inte kollat eller hittat än.. Och jag vill helst åka upp till Borlänge där jag kommer ifrån. (Barndomsstället) gud, de var så länge sen. kanske tre eller två år? Tur så har man ju kontakten med dom flesta! Dessutom har jag sett hur mycket alla har förändrats! På bådde bra och dåliga sätt ;) Hur som helst hoppas ni kanske har tänk att göra något kul i sommar?:) Vi hörs!

 Dagens bild.

 




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback