Nu är man nervös! ♥

Jag måste säga att jag är väldigt nervös. Ni kanske kan gissa varför? Nationella prov i morgon i NO !! :O usch.. Kommer inte klara det!! Jag vet det!! :( Man kan ju säga allt är inte lätt.. Det vet ju vem som helst. Hur går de för er i Nationella? Mig har de väl gått bra hitthils!? ;) Är jäääättte nervös!
Okej, ska sluta prata om det. Fast endå måste jag tänka mest inför det! Två timmar ska vi sitta och jobba också!

Min dag har varit jätte jobbigt har jag känt. Dessutom på idrotten kände jag att jag skulle svimma. Inte kul måste jag säga! Vi hade ju också sprungit  en hel del..
Försöker så gott jag kan i alla fall. Mår lite bättre nu när man får vara ute i detta fina väder. Eller vad tycker ni? Här i Norrköping är de strålande sol!
ha de bra så länge, bloggar ej i morn pga kören och ungdomsgruppen!

Dagens Vår outfit.




kommentarer
Postat av: Issa!

Supersnygga kängor! Skit häfitg vår outfit! Lämnade min Emali hos dej! Kram issa!

2011-03-15 @ 21:43:46
Postat av: Katarina power.

Snygg Outfit! Följa varandra via bloggvin? Kram Katarina.

2011-03-15 @ 21:45:24
URL/din blogg: http://katrrriinaoova.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice!

2011-03-15 @ 21:45:40

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback