On the floor

Huvudvärk! Har precis ätit en massa mat.. känner mig tjock faktiskt! Har inte bloggat så mycket nu men de kan ju bero på allt plugg och sådant. Nu börjar de bli mer plus utomhus också faktiskt, som är dessutom skönt! Har tänkt på massa sommar outfiter just nu hihi.. vet inte varför men känder för det. Min dag har varit jätte bra!:) Är lite trött känns som jag inte ha sovit något alls haha.
Jo tänkte skriva.. Några har frågat mig hur jag gör mina header och det beror ju på hur eller vad man vill ha på den också. Ni som behöver hjälp med det så ställer jag gärna upp. Jag brukar oftast göra en enkelt eftersom jag byter ganska ofta eftersom jag tröttnar på headern. Man kan ju göra det på piknick eller photoshop antagligen. Har hjälpt några innan med header och dom tyckte det blev super, så tror inte att de skulle bli några problem.

Hade uppträddning i söndags i alla fall. Hade tagit några bilder därifrån, men tyvärr har de försvunnit nu från min mobil, vilket jag tycker är tråkigt! Annars gick det jätte bra när vi sjöng, förutom att de känns som att jag har tappat trösten nu! Usch.. ;)
Hade nationella labb idag i No. Det var super enkelt! Men sen glömde jag faktiskt skriva dit en grej! Åh.. typiskt. Hur går det för er i Nationella? :)
Längtar bara så sjukt mycket tills jag ska sluta den här skolan alltså!
Tänkte bjuda på spex fotot vi hade!
Inte världens bästa måste jag säga!!!
Resten av kvällen blir att duscha och mysa framför tvn!
Love.

"101 Dalmatinerna" Jag var dock inte med.




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback