Tisdagen den 22 mars - 2011

Skolan slutade idag med fotboll/fotbollsträning. Sedan gick man hem efter och tog en snabb dusch, skönt! Städa de lite i rummet idag sedan promenrade jag till Hageby centurm och leta efter något som ja behöver. Det blev en väska i alla fall från H&M bild kommer senare. Eftersom min kamera i mobilen är rätt så dålig.
Fixade till mina solglasögon idag också (ni får se bild). Har hur ont som helst i mina fötter eftersom jag hade mina converse som känns rätt anorlunda nu när ja haft andra kängor på mig när de varit mycket snö och så!

I morgon har jag så kallad "kör" vet ej om ja orkar gå tyvärr. Sånt som märks! Funderade på att färga håret igen, känns som ja byter färg hela tiden! Haha men jag ska faktiskt fägra det ljusbrunt och blonda slingor. Om det nu kommer funka, eftersom jag ej står ut med den jag har nu. Visst, ni kanske tycker att jag byter hela tiden. Men man tröttnar ju oftast ibland men så är det. I alla fall med mig! Dessutom kan du ju vara snyggt om man byter någon måndad eller fyller i en samma färg som man redan har.

Ha det bra!




kommentarer
Postat av: MADDES

Hur mår du idag?

2011-03-23 @ 17:29:01
URL/din blogg: http://maddisenj.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback