Veckan!♥

Hej på er, skrev igår faktiskt? Kollade visst inte innan om inlägget kom upp. Skriver nu i alla fall. Skolan slutade med styrketräning, så ja kommer inte förvåna mig att jag får tränigsvärk i morgon bitti alltså. Just nu är jag väldigt trött. Tiden går ju som sakt! Tänk er bara två månader kvar till Sommarlovet ungefär. Om jag dock inte har fel. Jag vill verkligen inte gå på sommarskola i sommar så jag ska faktiskt gå på påsklovet för att få upp betygen lite mera. Då får man ju hoppas att det går bra! Fast de gjorde ju det faktiskt förra gången alltså på sportlovet som var nydligen. Fundera på att vilja åka ner till Dalarna under sommaren (där jag kommer ifrån, barndomställe) Var ju ett tag sen man var där. Saknar alla där också förstås. Tur att man inte har tappat kontakten med alla. Några har man ju, dom flesta. Så jag ska försöka hinna med att träffa så många som jag har själva kontakten med. Vore ju kul endå. Jag flyttade hit till Norrköping för två år sen vad jag vet.. ;) Inte helt säker!! Nu ska jag inte prata om sommaren faktiskt. Om ni har något kul så skriv gärna och berätta vad ni ska göra i sommar?!:D Under veckan som gått .. okej några dagar har de gått. Det har inte hänt något jätte roligt faktiskt mest plugg har de varit och massa arbeten som ska bli klara har man också gjort. Jag vet, jätte jobbigt! Men som sakt är de skönt att man är klar snart!:) Helgen som gått så har jag mest spenderat min tid  med min kompis. Vi kollade på filmer (film dag kan man säga) De "två" filmer vi såg var Step up 3D, som var sjukt bäst! Älskar dans! Vill börja faktiskt.. men de kommer nog inte hända! Andra filmen var Mean girls 2, ni kanske sätt 1an? Då borde ni se 2an den är jätte bra den med! Man fattar i alla fall om man ser båda! Men 1an hade vi sätt så vi kollade aldrig på den igen. Dom filmerna är ett bra förslag faktiskt för er som vill se den. Så just nu sitter jag och lyssnar på en låt från step up vart jag än är låten heter Laza morgan - This girl. Hur bra som helst måste jag säga! Nu har jag väl skrivit tillräckligt  nog tror jag. Blir pizza idag! Mums, Vi hörs!

Skriv gärna vad ni tycker att jag ska skriva om!

Dagens!




kommentarer
Postat av: anoynm

hhhhhhhh

2011-03-08 @ 19:20:21
URL/din blogg: http://bbbbbbbbbb

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback