- känner mig ovanligt duktig!

Pluggade en hel del efter skolan idag känner mig faktiskt ovanligt duktig idag! Vi hade ett arbete om konstnär man skulle skriva om. Det är i alla fall klart nu till inlämning. Denna dag har varit hur lugn och skön som helst. Fint väder dessutom! Fick ju reda på nationella i no idag.. gick ju dåligt kan jag ju bara säga. Slutade tolv idag fast stannade ju och pluggade lite. Kom hem lite senare idag eftersom jag jobbade. Sitter just nu och mumsar i mig lite marabo choklad! Mums!! :) resten av kvällen blir till lugn musik och sedan försöka sova ut till i morgon. Hoppas det är bra med allt annat med er! Ha en bra kväll! Så säger jag godnatt!

Foto på syskonen William & Wilma!

*Bilden tagen 02/17*




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback