a thousand pieces

Sån soft lördag! Chilli pill har de varit hela dagen idag tillsammans med Alexandra, Frida, Nancy och Felicia! Inom orden chill så har vi bara tagit de lugnt inte gjort något speciellt. Men därimot kom jag och Alexandra + Frida på att göra en sjukt rolig film som jag snarrare kommer lägga ut här. Tillsammans med bästa Jennifer också. Har testat om jag ska göra vidoinlägg.. men man blir ju bara stum när man filmar sig själv. Liksom de finns ju inte mer än att berätta sin dag? eller om något rooligt som hänt. Jaja, vi får se hur de blir av med videoinlägg haha. Kom hem runt halv elva alltså för ett tag sen. Ska typ kolla in film eller något. Ska lägga ut en flum video på mig och frida sen också när vi sjunger låten "oh sussie" låten som är med i taket lyser stjärnorna. Vi är gryyma alltså.
I morgon på morgonen efter elva träffar ja miss jennifer sen drar vi te frida. Liksom vad gör man på en söndag? Jo drar hem till Frii- Frida! Plus de är väl farsdag i morgon! ojoj, tiden går fort! Hade gött!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback