lagom övertrött..

Äntligen så börjar skolan i morgon.. Snacka om skönt! Har varit så seg hela veckan eftersom ja varit uppe länge och sovit för lite. Fast nu kommer de ju troligen bli likadant. Ska åka kvart över sju i morgon ner till rece för att ta bussen till skogsslotten. Så jag måste gå upp tidigare en vanligast i morgon och känner att jag inte kommer klara av det! Sånt som märks. Snart så ska jag äta något innan ja lägger mig.. måste lägga mig tidigt för att orka. Ska ju hinna med bussen fem över åtta.  Idag har de varit en uuur tråkig söndag. Typ segat mig hela dagen. Vilat ett par gånger.
Just nu äter ja pepparkaka som är så gott! haha! Kommer inte blogga förän till på onsdag då ja kommer hem. Bilder kommer jag troligen ta där ute. Vi får hoppas att man överlever!




kommentarer
Postat av: Joanna

Hej hej :) Alltså måste bara fråga, är du modell eller något :o? Du borde typ satsa annars!

2011-11-09 @ 01:02:54
URL/din blogg: http://yesofc.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback