Nu vill man bara sova rent ut.

Hej på er! Vi slutade tidigt idag från "basmaskinkörnings mini lägret" ungefär runt tolv tiden. Så va hemma runt vid ett och deckade i sängen. Så fruktansvärd trött som jag var.. Första dagen i måndags belv ju döv i högra örat på något konstigt vis. Som ja dock har fortfarande. Men på tal om det, vi hade gruppindelning och upprop. Jag var med i grupp nummer tre i alla fall. Vårat första "pass" hade vi Fyrhjuling som var grymt kul! Kan ju det redan så körde lite galet fort! Vi hållde på med det och traktorkörning och teori till klockan fem typ sen fick vi fritt över till nästa dag då vi fick lov att gå upp hur tidigt som helst!! Ungefär kvart i sju. Då var vi trötta kan jag säga så mycket vi har jobbat på under själva dagarna. För min del har jag haft skit kul. Vi har haft tillfälle till att göra massa roliga saker och pluggat inför teoriprovet för körkortet. Men de klarade jag inte av alltså de var hur svårt som helst.. så de va ju inte så underligt. Det var rätt så många som varken klarade eller klarade provet. Nu är de plugg framöver till nästa omprov om det. Ingen arning om när de blir av med de är sånt som märks framöver! Alltså jag har ju haft de grymt roligt tillsammans med Emelie också som jag äntligen får träffa. Fick en skit snygg tröja av henne som hon köpte även likadant till sig. En munk tjockis tröja där det står I (hjärta) NY. Ett grymt tack! Av mig fick hon glittterr hihi.
Vi tog dessutom bilder från lägret av pernillas kamera som kommer senare. Kommer nu visa bilder från lyyyx hyddan som jag och jonna var i ! Tjohhoo!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback