öroninflammation

Jag har så ont i mitt högra öra så de inte är sant.. kanske fått öroninflammation, Har ni fått de någon gång? tycker de fruktansvärt jobbig eftersom ja är döv på ena örat. Låter kanske lite sjukt. Men de är faktiskt sant. Har ägnat skoltiden i stallet idag som sakt som vi har på torsdagar. Har en häst som har namnet Qula. Fin häst! Ska hoppträna med henne helt gratis inför Lotta Björe. Ska bli spännande. Innan det ska vi till Stockholm horse show med hästtjejerna i globen. Sen får vi tid runt på stan också när vi är där. Ska bli grymt roligt i alla fall. Vid lektionen idag tog vi eller rättare sakt jag massa bilder när vi red. Ville ha bild på min finaste häst! Ska ha henne på hopptävlingen ju.. men idag hade vi bara bomövning. Efter stallet drog jag och emme ner till stan och träffa ett par kompisar till oss och tog en snabbis fika innan då käkade hon på mc. Sen fick jag skjuts hemåt och åt. Pratade delsvis med mamma om mitt öra som jag har ont i. Vi ska "boka" eller kolla tider på vårdcentral så dom kan kolla upp om de är öroninflammation för de vet ja inte riktigt om de ääär just det. Men kanske! Slutar tidigt i morgon ungefär vid lunch som 'är skit skönt! Så ska nog direkt dit sen till emelies praktik i hageby stallet. I helgen blir de att umgås med henne, sen på söndagen kanske jag ska träffa en annan Emelie som gick i samma klass som mig i 9an. Men nu får ni fina foton som jag tagit idag. Hoppas ni haft en kylig solig dag! För det har jag!








kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback