Så länge vi bådar andas

Har haft dålig tid för att blogga. Jag har faktiskt börjat med att starta all plugg först. Har jobbat jätte hårt genom alla arbeten som ska vara in så jag kommer före dom andra. Skönare känner jag. Satt igår och skrev på datan i två timmar en egen novell berättelse. Trodde verkligen inte att det var jag som skrev den när jag väl var klar. Den var ju fruktansvärd lång.
Kan berätta om igår dagen i alla fall. Först var jag i skolan och plugga som vanligt och hängde med tjejerna där. Efter skolan drog jag så klart hem först och tog det lugnt sedan stack jag och mamma ner till hageby centurm för att kolla skor. Har dessutom hittat ett par! Är hur nöjd som helst, vilket jag tycker är skit bra. När jag väl hade hittat mina skor tog jag och mamma en kort fikastund på fräka fröken. Muuums var det. Inte mycket mer speciellt var det den kvällen förutom att jag har fått en klädhängare eller vad det heter, alltså man hänger upp på en stång massa kläder istället för att ha dom i gaderoben. Svårt o förklara men ni kanske förstår!
Idag var jag ju i skolan som kanske inte är så väldans vanligt. Pluggat över tiden. Känner mig verkligen som en riktig pluggis men de är bara bra. Eftersom jag har haft svårt med att komma igång med det. Sedan hem och till ungdomsgruppen. Nu sitter jag häääär somnade dessutom förut så typ är lite trött fortfarande.
I morgon börjar jag halv nio skönt. Inga lektioner utan bara vara i stallet. Dessutom på fredag då vi ska hoppa inför Lotta björe. Hoppas bilder får komma då. Ska försöka fixa det på något sätt! Ni får ha de bra, ska lyssna lite musik nu och göra annat!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback