- Dålig bloggtid.

Ursäkta för ett dåligt bloggande. Har verkligen haft fullt upp den här veckan!
Har ridit, o ridit o ridit så mycket att ja kommit hem så sent varje dag känns de som. Jag är i alla fall hur glad som helst nu, för jag ska nämligen Hopptävla med Illar på söndag i Lilla hageby. Ska blir otroligt roligt. Men är sjukt spänd eftersom ja bara har tävlat med hoppning inom ridskola och så. Är dessutom nervös redan nu. Så i morgon ska jag faktiskt ut och hopp träna honom och jobba som satan. Måste också rida på torsdag. Sen lördag och tvätta honom som bara den. Han har ju väldigt tjock päls kan man ju säga..
Inte bara det. Vi hade studie dag igår så vå red jag och Emelie. (hon ska då också tävla med mig på söndag)
Har redan fixat en fotograf som ska fotografera mig! :) Annars under veckan blir de vanlig skoldag och vila ut som bara den. Hoppas ni haft en roligt helg föresten? Dock, så har ju jag haft det. Vädligt trevligt.
Så ni vet bloggar ja inte så mycket i veckan Pga fullt som är på gång just nu. Kram hejs!
Bild på från i söndags när vi var på hästkliniken med NB gruppen, skit kul!
Svergies bästa dressyr och hopp ryttare på Maria och Pelle!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback