- Hemma hos Frida!

Sovde hos frida i natt. Jobbade igår från åtta till fyra i hageby stallet och red. De gick skit bra. Men de blev en jobbig dag. Ont i hela kroppen nu idag men de går över. stannar hos frida en natt till sen snart är de skola igen.
bloggar inte mer idag kanske senare på kvällen. Hennes mamma går ut ikväll med kompisar så vi ska nog antingen till HH eller till  stan en stund och träffa kompisar. Vi får se. Bara ta de lugnt som sakt eftersom jag är jätte trött. Vi sov till ett idag. tror ja. Nyss åt vi god mat som frida tilllagade. Mums var de!
I morgon kommer min syster emelie hem! ska bli kul, får se om hon vill ses eller något. Så skönt att i veckan blir de inget stall eftersom vi ska tälta med alla ettor i real. Perfekt! nu ska jag fixa mig! Hejs!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback