- Måndag !

En helt vanlig måndag. En otrolig bra helg har gått förbi. varit och hoppad och lite sånt utanför sörping. Gått bra tills ja bytte häst med Emmes.. shit. Något nytt för mig var de i alla fall! Åhoo!
Umgåst med massa folk och kollat film tillsammans med Emelie. Käkat Mc hela helgen känns de som.. känner att ja kommer gå upp i vikt om ja fortsätter äter där HAHA, men de är ju så gott! heh.
Torsdag åker vi ut till City Cross och köper stallskor och väst med NB. De blir Nice! Nu ska ju dunka lite vidare med mina underbara låtar.
Har dessuton ägnat en del tíd att gosa med Emmes hundar som är sååå söta och så coola! Jag gillar dom, och min nya fru. Puss på dej tjejen!
Bilder från Hoppningen.




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback